Re: Skompresowany dysk

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 23:33:18 MET

On Sat, 15 Feb 1997 10:44:54 -0400, SZTAJMES
<Sztajmes_at_Warszawa.Szmulki.com> wrote:

>A czego oczekujesz ???
>Jezeli nie masz na swoim komputerze zapisanej informacji o kompresjii (
>prawdopodobnie zostala skasowana) , dysk jest widziany przez system jako
>zwalony.
>Zaloz nowa partycje, sformatuj i po bolu.
>
>I tym milym
>SZTAJMES

A co ma piernik do wiatraka?

zakladales partycje skompresowane pod DOS-em? montowales jako dysk?
recznie, poza dblspace/drvspace?
Bo ja tak!
Jak zgubimy opis dyskow skompresowanych, to zobaczymy dysk podstawowy
z jednym lub kilkoma nieprzesuwnymi, ukrytymi, systemowymi plikami. I
nic ponadto sie nie stanie!
Natomiast jesli ktos inteligentny inaczej odpalil low level format z
setupu to gratuluje - dyski IDE reaguja bardzo roznie, maja prawo sie
rozleciec (pozornie). Lekarstwem w tej sytuacji jest firmowy program
do preformatowania danego typu dysku, mozna poszukac poserwerach
producentow lub dostawcow, a jak nie to porzadne (tylko gdzie takie
znalezc) serwisy powinny miec i potrafic uzyc.

Darek