Re: E-mail z kilku skrzynek

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 23:34:18 MET

On 14 Feb 1997 19:38:42 GMT, Adam Jarecki <jarecki_at_lodz.pdi.net>
wrote:

>No i masz, umknelo mi. Czy jest jakis program umozliwoajacy korzystanie z
>3 skrzynek pocztowych bez rekonfigurowania pod Winde 3.11. Wersje dla
>Win95 nie interesuja mnie jak na razie.
>Poniewaz watek juz sie tu pojawial, prosze o prywatne maile.
>
>Pozdrowienia

Tak calkiem bez niczego to nie wiem, ale w Pegasusie mozna sie
zdelkarowac jako kilku uzytkownikow z roznymi serwerami i pozniej w
biegu sie przelogowac. Eudore mozna puszczac z roznych katalogow,
wymaga to podania jako parametru wywolania programu sciezki do pliku
eudora.ini opisujacego dana konfiguracje. Odpalic mozna tylko jedna
eudore na raz, chyba ze...
zrobimy tyle kopii eudory ile trzeba pod roznymi nazwami (eudora1,
eudora2 ...)to mozemy (oczywiscie pod warunkiem ze kazda napuscimy na
inne zasoby) odpalic wszystkie naraz.

Darek