skaner

Autor: Michael (mickey_at_cyberdude.com)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 23:17:33 MET

Chce kupic skaner. potrzebuje go do skanowania dokumentow (ocr), ale
rowniez zalezy mi na tym zebym mogl go zabierac razem ze soba i z moim
laptopem. Ja mieszkam w stanach - poszedlem do kilku sklepow (CompUSA,
Computer City, Best Buy), poniewaz chcialem sie troche zorientowac co
jest dostepne. Nigdzie nie widzialem typowego recznego skanera (tzn.
takiego ktory chwyta sie w reke i "ciagnie" po stronie). Z tego co
widzialem to dwa typy skanerow - jeden taki do ktorego mozna wkladac
kartki (wyglada on troche jak drukarka), a drugi typ to skaner
stacionarny. Ten drugi jest za duzy, zeby go przenosic. Mam wiec w
zwiazku z tym pytanie - jaki zkaner najllepiej kupic i dlaczego te
male skanery, ktore maja mozliwosc skanowania wlasciwie tylko
czarno-biale teksty sa tak samo drogie (prawie tak samo) jak te
stacionarne, ktore moga skanowac z rozdzielczoscia 2400dpi i to w
kolorze (kosztuje to ok $199-$299 - oczywiscie mozna znalezc tez
drozsze).

Mike