Re: GUS versus AWE32

Autor: Paweł Warowny (warlord_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 18:27:42 MET

Mam GUS-a PnP i jest super - nie ma problemów z WIN95 bo jest zgodny z
Direct Sound.
Ostatnio chłopaki z gravisa zmajstrowali nowy bios do gus-a dzięki niemu
nie trzeba już używać tylu przerwań i kanałów DMA. Poza tym GUS-a PnP można
rozbudować do 8MB RAM (ja tyle mam) i brzmi super.
Kumpel, który ma AWE32 sam przyznaje że GUS ma lepszą dynamikę.
Z nowymi driverami nie ma co się bać WIN95 u mnie działa wszystko SUPER.

                Pozdrowionka

dariusz brzezinski <dbrzezinski_at_inwar.kalisz.pl> napisał(a) w artykule
<01bc1a95$d23d1900$29edb5c2_at_dbrzezinski>...