Re: GUS versus AWE32

Autor: dariusz brzezinski (dbrzezinski_at_inwar.kalisz.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 17:44:22 MET

Cale zycie uzywam AWE: najpierw AWE32 potem 32p&p az w koncu AWE64: nigdy
nie mialem zadnych problemow z Win95 ani ze wspomnianym Diablo-nawet pod
NT4.0
Gravis brzmi super - uwielbiam go ale nie mam nerwow.

Damian Niewiadomski <raven_at_free.polbox.pl> wrote in article
<01bc1a8d$3293f700$LocalHost_at_default>...