Re: off-topic - najlepszy slownik wyrazow bliskoznacznych :)

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 17:38:09 MET

Marek Ciesielski <marekc_at_lodz.pdi.net> napisał(a) w artykule
<33058021.4773504_at_news.man.lodz.pl>...
> Do napisania tego listu zachecila mnie audycja p. Waissa z Radia bZdet
:)
> Zadzwonila do niego pani, ktora zaproponowala mu, aby w edytorze Word 7.0
> skorzystal z tezaurusa i znalazl wyrazy bliskoznaczne do wyrazu "ptak"
> Oto co proponuje uzyc slownik WB:
>
> czlonek, penis, pracie, fallus, przyrodzenie, interes, ptaszek,
> siusiak, kutas, kuska, faja, fiut, ogon, maly, naganiacz, pyta,
> chuj....
>

> Takich kwiatkow jest wiecej :) przykladowo:
> zastapic slowo "dupa" mozemy slowami:
>
> dupsko, sraka, dupina

> [...]

Tez zauwazylem, ze slownik ortograficzny Worda ma wszelkie slowa
niecenzuralne we wszystkich formach, nie ma za to np. slowa 'faks' w
dowolnej formie. Ale nie mozna miec o to pretensji do Microsofta - oni
kupili gotowy slownik od firmy krajowej. Szczegoly w winietce Worda.

Pozdrowienia

Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl