Re: Jak podzielic plik PostScript?

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 13:37:45 MET

Dnia Fri, 14 Feb 1997 11:54:00 GMT, misiek_at_hetman.iis.pw.edu.pl
(Michal Wisniewski) pisal(a)

>Czesc,
>
>Czy jest mozliwosc podzialu pliku *.ps na mniejsze?
>Tzn. mam instrukcje do Linux RedHat w postaci pliku *.ps, ktory ma
>prawie 4MB - jest to ponad 250 stron. Interesuja mnie tylko niektore
>rozdzialy - w zwiazku z tym chcialbym ten plik podzielic - np.
>rozdzialami i potem wydrukowac.
>Moglbym teoretycznie wczytac to do GhostScripta i kazac mu wydrukowac
>strony od-do, ale problem w tym, ze u mnie GhostScript sie ciagle
>wywraca - probowalem dwie wersje na dwoch komputerach (Win3.1 i Win95)
> [...]

Jest to dosc skomplikowane i nie zawsze wychodzi. Mozesz sprobowac
znalezc w PS komentarze (%%Pagecostam), ktore powiedza ci, gdzie sie
konczy strona i cale strony wywalic. Zdaje sie, ze komenda showpage
konczy interpretacje strony. Ale metoda jest zawodna. I znalezc edytor
dzialajacy na 4MB plikach....

PS. 4MB to bardzo maly PS. Produkowalem juz 90MB i Ultrascript je
lykal. US jest niestety komercyjny i nie ma opcji wydruku niektorych
tylko stron.

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl
http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html