Jak podzielic plik PostScript?

Autor: Michal Wisniewski (misiek_at_hetman.iis.pw.edu.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 12:54:00 MET

Czesc,

Czy jest mozliwosc podzialu pliku *.ps na mniejsze?
Tzn. mam instrukcje do Linux RedHat w postaci pliku *.ps, ktory ma
prawie 4MB - jest to ponad 250 stron. Interesuja mnie tylko niektore
rozdzialy - w zwiazku z tym chcialbym ten plik podzielic - np.
rozdzialami i potem wydrukowac.
Moglbym teoretycznie wczytac to do GhostScripta i kazac mu wydrukowac
strony od-do, ale problem w tym, ze u mnie GhostScript sie ciagle
wywraca - probowalem dwie wersje na dwoch komputerach (Win3.1 i Win95)
- byc moze plik jest zbyt duzy, bo z mniejszymi chodzi :(

Dzieki za odpowiedz
Michal

Michal Wisniewski misiek_at_hetman.iis.pw.edu.pl