Re: Modemy i technologia 56kbps

Autor: Balthasar (balth_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 13:42:05 MET

> Jaka nitke? Chlopie, ISDN dziala
> na tych samych drutach do centrali
> ktore posiadasz, jesli oczywiscie
> posiadasz telefon!

Zapomniales dodac: jezeli posiadasz komertelowy telefon...
Poza tym gratuluje postawienia ISDN na _normalnych_ drutach.
Nie wiem czy wiesz, ze aby postawic ISDN to wspaniali chlopcy
z TPSA najpierw przychodza i _badaj_ konkretna lokacje czy sie
w ogole da cos zrobic.

> Porownaj sobie nedzne 56k w jedna strone
> (jak sie uda) do _pewnej_ transmisji
> 128k w obie strony to moze sie obudzisz
> ze spiaczki reklamowej :-((((

I jeszcze napisz ze ISDN bedzie tanszy od tej kiepskiej transmisji
56k. :>
Nikt nie mowi ze X2 bedzie lepsze.....

> Technologie ISDN wykorzystuja obecnie
> firmy produkujace tzw. modemy baseband'owe.
> Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

I ja cie tyz pozdrawiam.

--
				Balthasar