Re: Na czym polega strategia M$ ?

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 12:23:17 MET


On 14 Feb 1997 00:57:15 GMT, "Wojciech Wojciechowski"
<wuwu_at_free.polbox.pl> wrote:

>Na wypuszczeniu nie dokonczonego produktu (wide: W'95) i wmowieniu
>odbiorcom, za pomoca dobrej reklamy , ze jest to "jedyna sluszna droga".
>Potem nalezy poczekac , az uzytkownicy przetestuja produkt i wskaza usterki
>. W ten sposob obniza sie koszty testowania softu. Nastepnie z gotowa lista
>bledow przystepuje sie do poprawienia produktu , ktory ( juz z nowa
>etykieta np: W'97,5) sprzedaje sie ponownie nabywcy , ktory placi poraz
>drugi za to, za co zaplacil przy pierwszym zakupie.
>Czyz BG nie jest genialnym ..... oszustem?
>Tym bardziej ,ze konkurencja w tym czasie "traci zeby" starajac sie
>wypuscic ukonczona wersje swojego produktu ( wide: IBM OS/2 WARP)
>--
>Wojciech Wojciechowski
>wuwu_at_free.polbox.pl

Masz racje dlatego jak na razie mam zasade, ze nigdy nie kupuje
produktow MS (if you know what I mean :))

Mariusz Studzinski
_________________________________________________________
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl
_________________________________________________________



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:54:41 MET DST