Re: Windows 96

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 20:00:59 MET

On Thu, 13 Feb 1997 15:46:09 +0100 (CET), Jaroslaw Poswiata wrote:

>Cos docieraly do mnie sluchy (moge byc tu w pelni
>nieproroczy: sluchy znajomych os-owcow), ze IBM ma zamiar dac mozliwosc
>uruchamiania aplikacji spod 32 bitowych wersji... I w tej chwili duza
>czesc dyskusji idzie w buraki.

i prawda i nie.

1. Prawda bo od dawna mozesz uzywac programow 32bitowych,
   tych ktore korzystaja wylacznie z w32s, czyli podzbioru APIs
   windy 95 i NT, ktory chodzi pod w3.1
2. Nieprawda, bo IBM (i bardzo slusznie moim zdaniem) podjal decyzje
   o niepodejmowaniu prac nad mozliwoscia uruchamiania programow g'95
   pod OSem. (ma racje, bo jak pisalo sie np. do netszkapy o natywna
   wersje to odpowiadali - wy, osiarze, mozecie przeciez uzywac tej w3.x)
3. Prawda, bo IBM wypuszcza specjalnego dll ktory ma w srodku
   zaimplementowany bardzo duzy (wystarczajacy praktycznie do kazdego
   celu) podzbior windows API, co umozliwi bardzo latwe pisanie
   programu na obie te platformy rownoczesnie (co nie znaczy jednak
   ze bedzie to TEN SAM program - zgodnosc jest w zrodlach a nie
   w programie wykonywalnym)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi