Re: Windows 96

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 20:16:52 MET

On Thu, 13 Feb 1997 17:15:20 +0100 (CET), Nyce_guy wrote:

>I tak jest z kazdym kto chroni swoj rynek.
>Ludzie wybieraja OS ze w z g l e d u na software.
>Dlaczego MS mialby na to spokojnie patrzec jak ktos uzera im kawal rynku?
>IBM jako bardziej niz typowy monopolista te praktyki zna jako ze nie
>raz je stosowal.
>Coz, w Europie sie mowi nulla puena sine lege a w USA odwaznie: sue me!

IBM je zna, i sie na nich przejechal!
Dlatego juz tego nie robi, i oferuje komputery z preinstalowanym g95
majac wlasnego (o niebo lepszego) OS/2. Sprzedaje servery z preinstalowanym
wNT majac az dwa o 4 nieba lepsze systemy: WARP Server i AIX (moje marzenie)

Sun sprzedal licencje na Jave kazdemu kto o to prosil, zamiast
"chronic rynek".
M$ proponuje nam w zamian swoje obsrane activeX ktore ma jedna tylko
zalete - chodzi wylacznie pod winda.

Wspaniale kompilatory VisualAge IBM'a produkuja kod dla 3 platform
(niezaleznie na ktorej z nich uzywane)
Visual Basic oczywiscie tylko dla windy.

i tak moge jeszcze dlugo
i dlugo

wiec po pierwsze "nie robi tak kazdy"
po drugie jakby Billowi nie podwinela sie noznka na MSN

  (bo w tym przypadku nie mial do czynienia ze stadem baranow
   tylko z juz duza ale nadal jeszcze dosc elitarna grupa
   uzytkownikow, a specjalnoscia M$ jest stado baranow,
   i tylko na takim rynku odnosi sukcesy)

to gowno a nie darmowy internet bysmy mieli
placilibysmy za kazdy bit

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi