Re: Windows 96

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_pol.lublin.pl)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 13:43:31 MET

Radoslaw Poplawski <radekp_at_usa.net> pisze:
> 12 Feb 1997 20:38:59 GMT, Tomasz Stafinski <stefan_at_pol.lublin.pl>

> Oj, poznalibyscie lepiej wroga porzadnie! :)
> Juz mi rece opadaja... :)
> I to maja byc "prawdziwi" OS-iarze-fachmani??? :)))
> W skrocie jest zapisana dlugosc, czas i data ostatniej modyfikacji i
> jeszcze jakies pierdoly. Oprocz nazwy, oczywiscie.

> A w jaki sposob winda ma wykryc zmiane polozenia pliku, gdy ona
> zostala dokonana pod DOS-em? A jak taka zmiane wykrywa OS?
Zaraz, chcesz powiedzieć, że winda znajdzie oryginał bez uruchamiania
findera, jeśli przeniosę go pod windą? Zdaje się, że nie.
Jeśli chcesz wiedzieć jak to jest pod OS-em, to rzucę to na newsy
później lub pogonię Znika ;). Nie mam teraz OSa pod ręką, żeby
sprawdzić.

> Caly czas zastanawiam sie co ja z obiektowosci mialbym miec
> pozytecznego... ;)))

> Dokladnie.
Właśnie, a OS/2 tego nie robi jeśli zmiana była dokonana pod OS-em.
I to zdaje się nieważne czy w PM-ie czy w oknie OS/2 czy oknie DOS.

> Jakiegos programu? Chodzi pewnie o dosowe...
[ciach]
OK. Chodzi mi o to czy można zrobić tak, że każdy skrót będzie miał
inne ustawienia (inne niż oryginał i inne skróty).

--
Stefan - Tomasz Stafinski
Politechnika Lubelska