Re: Windows 96

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 21:54:50 MET

13 Feb 1997 12:43:31 GMT, Tomasz Stafinski <stefan_at_pol.lublin.pl>
napisał(a):

>Zaraz, chcesz powiedzieć, że winda znajdzie oryginał bez uruchamiania
>findera, jeśli przeniosę go pod windą? Zdaje się, że nie.

Niestety, nawet wtedy odpali findera.

>Jeśli chcesz wiedzieć jak to jest pod OS-em, to rzucę to na newsy
>później lub pogonię Znika ;). Nie mam teraz OSa pod ręką, żeby
>sprawdzić.

A widzisz! Co to za "ulepszenie", z ktorego wcale sie nie korzysta.

>OK. Chodzi mi o to czy można zrobić tak, że każdy skrót będzie miał
>inne ustawienia (inne niż oryginał i inne skróty).

Ale o jakie ustawienia chodzi? Pamieciowe dla natywnych programow
windy? Tego sie nie ustawia :).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (FRAMES ext.)
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --