Re: scsi bardzo szybko

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 22:58:29 MET

DA_none <danone_at_eleet.webmedia.pl> wrote:
>hej
>potrzbeuje jak najszybszego rozwiazania opartego na scsi
>np wide scsi dwa kanaly i do tego 2 dyski tylko nei wiem jakie
>a moze jeden duzy dysk 4 GB .... ??
>zeby to wszystko nie kosztowalo zaraz 100 baniek
>ma chodzic bardzo szybko szybko i bezprobloemowo
>a i jaki do tego kontroler wsadzic ???
>
>z gory dzieki ..
>DA-none

jakis adaptec pci (lub eisa), wystarczy fast scsi 2 chyba ze koniecznie
chcesz wide. na jednej tasmie 3 dyski praktycznie sie nie kloca
ze soba o dostep. w macierzach 4ty dysk tez sie nie kloci.
bylebys na tej jednej tasmie nie podpinal cdromow, streamerow, skanerow
itp. urzadzen o powolnym dostepie, lub powolnym starcie.