Re: scsi bardzo szybko

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 14:42:25 MET

On Tue, 11 Feb 1997 17:24:17 +0100 (CET), DA_none wrote:

>hej
>potrzbeuje jak najszybszego rozwiazania opartego na scsi
>np wide scsi dwa kanaly i do tego 2 dyski tylko nei wiem jakie
>a moze jeden duzy dysk 4 GB .... ??
>zeby to wszystko nie kosztowalo zaraz 100 baniek
>ma chodzic bardzo szybko szybko i bezprobloemowo
>a i jaki do tego kontroler wsadzic ???

Na jednej tasmie kontrolera Fast Wide SCSI, wpiac trzy - cztery dyski chodzace
w strippingu.
Pytanie jeszcze pod jakim to ma chodzic systemem.
Zasadniczo na pewno szybciej beda chodzic dwa dyski po 2GB, niz jeden 4GB.
Jesli system nie obsluguje strippingu to trzeba kontroler sprzetowy
( MYLEX, DPT ) co znacznie podnosi koszt, ale daje tez lepsza wydajnosc.