Re: Windows 96

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 23:22:36 MET

StaCH_at_tpnet.pl napisał(a) w artykule <5dt3pp$3l1$2_at_mite.icm.edu.pl>...

> Trzeba popytac uzytkownikow OS
> i sprecyzowac co Ci _naprawde_
> jest potrzebne :-)))
Co mi jest potrzebne - ano np. w arkuszu kalkulacyjnym:
1) dobry jezyk makr
2) zaawansowane funkcje statystyczne
3) duzy zestaw wykresow (to dla Amerykancow, dla ktorych pracuje ;-)))
4) latwosc przenoszenia danych
5) szybkosc (przeliczenie 40 stronicowego skoroszytu z danymi i wykresami
jednak zajmuje troche czasu)

> A wydaje Ci sie, ze ma to
> jakis zwiazek z zawartoscia
> mozgownicy? Spotkalem ostatnio
> czlowieka z Ministerstwa i myslisz
> ze on juz wszystkie rozumy zjadl
> bo tam pracuje?
Nie wydaje mi sie, zeby to mialo jakis zwiazek z zawartoscia mozgu, a
raczej z wewnetrzna polityka firmy, ktora nie wie co sie dzieje u
pracownikow.

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl