Re: Dlugosc kabla w sieci

Autor: Grzegorz Dobosz (jigit_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 18:37:25 MET

Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl> napisał(a) w artykule
<2nd8u6gqw6.fsf_at_cclan.fuw.edu.pl>...

> Nie ma takiego stropu, ktorego sie nie da przewiercic. Powaznie mowie.

Ok. Zgadzam sie z Toba. Ale mi chodzilo o to, czy jest mozliwe
poprowadzenie takiego kabla bez znacznych strat, na zewnatrz budynku.
Bezposrednio przy scianie np. w rynience. Czy trzeba go jakos ekranowac,
jesli tak to jak? Czy nie bylo by to zagrozenia bezposrednio dla kart
sieciowych, np przy wyladowywaniach atmosferycznych. Na zewnatrz bylo by ok
30-40 m, reszte kabla w budynku, tak gdzies 50 m.

Pozdrowienia.
Grzegorz.