Re: Windows 96

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 02:55:19 MET

On Wed, 12 Feb 1997 01:45:17 +0100 (CET), Marcin Jedrysiak wrote:

>Nie chodzilo mi o roznice pomiedzy wersjami programow (BTW Excel 7 dziala
>mi szybciej niz wersja 6, ale to moze tylko wrazenie subiektywne), ale o
>natywnosc -- jezeli w OS/2 musze doinstalowac Windows zeby uzywac Excela,
>to ja dziekuje -- wydaje mi sie to troszeczke bez sensu.

wiec nie uzywaj Excel'a.
proste.
Dla 90% uzytkownikow komputera ktorzy czasem uzyja do czegos
spreadsheet'a - w zupelnosci wystarczy ten IBM Works, ktore
sa za darmo w WARPie. Jesli nie wystarczy - nie wierze zeby
nie wystarczyla MESA/2 (wcale nie jedyny natywny arkusz dla OSa)
to po drugie.
po trzecie - chyba nie ma na swiecie uzytkownika windy 95
ktory nie uzywalby aplikacji w3.x, wiec o co Ci chodzi?
czyzby uzytkownie aplikacji w3.x pod w95 bylo "bardziej
sensowne" niz uzywanie ich pod OS/2?
po czwarte - jest jeszcze argument moralny (ale o tym juz bylo)
po piate - dlaczego do tej pory nie wyslales maila do microsoftu
domagajac sie natywnej wersji Excel'a dla OS/2?
a bardziej serio, i to juz do wszystkich - nie myslcie ze
to dzialanie syzyfowe, to wysylanie maili. Mail do Corela
z pytaniem kiedy wreszci DO CIEZKIEJ CHOLERY zrobi nowa wersje
Corel Draw dla OS/2 (zamiast zajmowac sie bzdurami jak Java Office),
kiedy wypusci Quattro Pro
  (niegdys absolutnie najlepszy spreadsheet na swiecie, o ktory
   tak sie strasznie zaperzyl Lotus ze stracil z oczu znacznie
   grozniejszego przeciwnika, no i 1-2-3 wcielo)
i wogole cala suite Borland/WordPerfect/Nowell/Corel :-) dla OS/2
Do Borland kiedy DO CIEZKIEJ CHOLERY dotrze do niego ze produkujac
wylacznie dla platformy win zostanie predzej czy pozniej zjedzony
przez M$, wiec zeby przestal rznac gupa i wymeczyl Delphi for WARP,
(za dBase i Paradox tez sie nie pogniewamy, a i na nowa wersje BC++
nie bedziemy sie krzywic)
Do adobe zeby sie troche pospieszyli, bo ich cykl produkcyjny
Amber'a (nazwa kodowa Acrobat Viewera for OS/2) zaczyna jako zywo
przypominac M$.
Potem do asymetrixa, autodesk i wielu wielu innych.

Widzisz reklame nowej karty wideo? mail do producenta -
fajna ta wasza karta, ale ja ja chce uzywac rowniez pod OS/2
a o driverach nic nie ma, to ja mam was w dupie i nic od was nie kupie.
  (teraz zreszta to juz nie taki problem, warp naprawde nabiera wiatru
   w zagle - wszystkie nowe "powazne" karty, jak np. Mystique,
   czy LightSpeed 128, wychodza od razu z driverami do WARPa,
   i na ogol w reklamie o tym pisza, przynajmniej tu, w Italii)

potem mail do Billa G. z pytaniem czy to prawda co powiedziala
jego zona w wywiadzie dla prasy po powrocie z podrozy poslubnej

no i na zakonczenie nalezy tez wyslac mail do FBI
zeby przyjrzala sie blizej niejakiemu nyce_guy'owi :-)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi