Re: FreeAgent

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 00:39:25 MET

zeton_at_waw.pdi.net (Tomasz Leszczynski) wrote:

>Choc nie jestem masochista to peceta czytam via listproc i jakos
>widze te nieszczesne osmiobitowe kodowanie. Pegasusa tez mam
>skonfigurowanego na 8 bit.
>
>ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź
>

>Ale bedzie numer jak zostana zle przeslane :-) Pegaz, trzymam kciuki
>za ciebie.

Pegasus mógłby być jak najpoprawniej skonfigurowany, a gdyby
po drodze trafił się jakiś serwer SMTP, to też by się sQPało,
albo obcięło ósmy bit (mniej prawdopodobne).
Wychodzi na to, że akurat Twój serwer pocztowy i bramka 'peceta'
obsługują ESMTP - doszło poprawnie i 8-bitowo.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl