Re: Modemy i technologia 56kbps

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 20:51:17 MET

On 10 Feb 1997 09:06:09 GMT, mrowieck_at_ernie.icslab.agh.edu.pl (Marcin
>Michał Szybisz (venom_at_beauty.ternet.pl) wrote:
>: 2. Czy ta technologia x2 (transfer 56 kbps) będzie działać w Polsce,
>: tzn. czy jeżeli kupię Logicode'a 33.600 i œcišgnę drivery/firmware to
>A ja mam inne pytanie co nalezy podlaczyc po drugiej stronie takiego modemu
>zeby laczyc sie na te 56 wszedzie pisza ze on tylko odbiera z taka
>predkoscia a nadaje z mniesza ???
>Wiec co podlaczyc co tak szybko nadaje ;-)

Toscie sie nie doczytali w reklamowkach. One sa x2 tylko od providera
do klienta, provider musi miec specjalne "modemy", i w dodatku miedzy
providerem a Wasza cyfrowa centrala musza leciec jedynie cyfrowe
lacza.

Polbox chyba cos tam badal, powinien pierwszy wystawic taka pule.

A potem pewnego pieknego dnia pewnie i TPSA zainstaluje .

J.