Re: Jaki modem?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 16:49:07 MET

On 9 Feb 1997 20:47:17 +0100, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl

>Jesli piszesz, ze czasem zrywa polaczenia to znaczy ze masz ogromne
>problemy, bo zerwanie polaczenia jest kleska producenta modemu. To
>oznacza, ze modem w danych warunkach nie potrafil pracowac poprawnie
>WCALE!.

Karpio - nie przesadzaj. Jak Ci na dziesiec prob dwie zerwie, a
pozostale przez godzine sie trzymaja i sam rozlaczasz,to to mogla byc
lina wyjatkowych zaklocen na linii, przerwania polaczenia od strony
centrali, moze druga strona przerwala, moze telefonistka sie wtracala
z miedzymiastowa - duzo jest przypadkowych, sporadycznych powodow.

Nawet USR czasem zrywaja, a czasem trzymaja nie dluzej niz trzy minuty
:-).

J.