Re: Ktory monitor wybrac: PHILIPS, SONY czy ViewSonic?

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 12:27:20 MET

On Sun, 09 Feb 1997 17:35:59 GMT, radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski)
wrote:

>Sony? Mam w domu dwa TV: Sony i Panasonic. Sony bylo kupione wlasnie
>wg "there is no...", a Panasonic wg kryterium jakosci obrazu. :)
>
>PS. Oczywiscie nie jestem sprzedawca Panasonica/Technicsa. :).
>
>Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)

Cale to przekonanie o wyzszosci sprzetu Sony nad sprzetem innych firm
to pic na wode. Placi sie glownie za marke a jakosc jest przecietnie
gorsza od jakosci innych firm. Przyklady z zycia:
- kolega kupil telewizor Sony : po paru miesiacach - do naprawy,
elektronika poszla
- brat cioteczny (swego czasu wyznawca 'kultu' Sony): kupil magnetowid
Sony - po paru dniach wymienil bo byl tuner zepsuty; kupil telewizor
Sony - trzy razy byl w naprawie (kineskop zwalony, he he). Po pewnym
czasie poszedl po rozum do glowy i kupil TV Mitsubishi i tak skonczyly
sie jego klopoty.

Ja sam kupuje kupuje sprzet Panasonica (o ile mnie na niego stac :) )
i jak na razie (odpukac w niemalowane, wypluc przez lewe ramie) nie
mialem z nim (TV, VCR,CD) zadnych problemow.

P.S. Ja tez nie pracuje dla Panasonica :)))

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl