Re: Ktory monitor wybrac: PHILIPS, SONY czy ViewSonic?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 18:35:59 MET

Sun, 09 Feb 1997 09:25:29 +0000, Greg Trzaska <espdata_at_tiac.net>
napisał(a):

>Ja uzywalem kilku roznych monitorow i pozostalem przy SONY, zarowno 15
>jak i 17 cali daje bardzo duzy komfort pracy. Polecam SONY, a reszta...
>(to chyba tak szlo) "...there is no substitude", co prawda to bylo na
>temat Porshe ale w przypadku SONY jest podobnie.

Sony? Mam w domu dwa TV: Sony i Panasonic. Sony bylo kupione wlasnie
wg "there is no...", a Panasonic wg kryterium jakosci obrazu. :)

PS. Oczywiscie nie jestem sprzedawca Panasonica/Technicsa. :).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --