Re: Ktory monitor wybrac: PHILIPS, SONY czy ViewSonic?

Autor: Piotr Jastrzebski (piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 01:50:51 MET

To ja (nie chwalacy sie ;) zaczalem obecna dyskusje na temat monitorow.
Dzieki wszystkim co sie odezwali. W tym tygodniu kupuje sprzet.
Mam jeszcze kilka dni do zastanawiania sie. Czekam na dalsze wypowiedzi.
Co byscie kupili na moim miejscu i dlaczego (uzasdnij swoja wypowiedz
;). Moje preferencje ciutke sie zmienily ograniczaja sie do:
        - Philips Brilliance 105A (multimedia) (1595 PLN z VAT)
        - Sony Multiscan 15sf2 (trinitron, bez multi) (1775 PLN z VAT)
        - Samsung 15GLi (1682 PLN z VAT)
Ceny zaczerpnalem z cennikow lodzkich firm (poslizg 2-tygodniowy).

Podkresle jescze raz, zalezy mi glownie na
- komforcie dla oczu
- TCO'91 lub lepsze
- niezawodnosci
Wszelkie inne bajery mile widziane (np glosniczki) itp.
Roznice w cenie nie sa az tak istotne bo i tak bedzie na raty (to sie
rozlozy, chyba ze ja wczesniej ;).

Wiem, ze i tak nic nie zastapi osobistych ogledzin, ale zachecam do
glosow.

Aha, jeszcze jedno - czy ktos wie jak to jest z gwarancjami na te
zabawki? Czy to prawda, ze na Sony jest one year only? Czytalem tez, ze
na zacgodzie spedzaja Philipsy (Brilliance) z 3-letnia gwar., w Lodzi w
paru miejscach spotkalem sie z 1 lub 2 letnia? Gdzie mozna kupic z
najdluzsza?

Pozdrowienia z XIV DS w Lodzi

Piotr Jastrzebski, student UL, Lodz
e-mail: piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl