Re: Tusz do HP600!?

Autor: Grzegorz Nowosielski (grzenow_at_ss5)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 11:35:04 MET

[...]
> Nastepnego dnia kupilem oryginalny pojemnik i do tej pory kupuje tylko
> HP. ;)))
> Jeszcze masz ochote na "tansze" drukowanie?

Ze wzgledu na niemile przygody z tuszem rowniez kupuje tylko HP.
Chociaz ...
mialem kiedys do wydrukowania jakas setke stron na HP600. Tusz mi sie
konczyl w ostatnim kartridzu, a na jakosci tekstu mi nie zalezalo
(tekst zgrubny do obrobki). Przez dziurki glowicy zassalem troche
wody (wyssalem czesc powietrza z tych foliowych woreczkow) i
wydrukowalem to co chcialem. Tekst byl oczywiscie bledszy, ale dalo
sie czytac.

wklady do drukarki wykorzystuje teraz do ostatniej kropli :)

  Grzegorz Nowosielski http://www.po.opole.pl/~grzenow/