Re: Jakiego CD R miedzy 8-12

Autor: Misio (Misio_at_ciemnogrod.net)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 11:27:17 MET

Ostatnio znajomy wzial Pioneer'a 12 i oddal dzien pozniej bo byl kiepski.
Wymienil go na TEAC i jest bardzo zadowolony. Ja mam ACER'a 8x i szybko sie
go pozbede bo to zwykly ATAPI, choc nie ma problemow z czytaniem CD-R
multisesyjnych i innych. Dosc wolno sie rozkreca, ale poza tym jest bardzo
solidnie zrobiony. Na podstawowe problemy OK. M<ialem kiedys TorriSan'a 4x
i to byl super cd-romik (Sanyo). Samsung 8x jest tez bardzo porzadny.

Maciek Wolski <kanaan_at_wro.ternet.pl> napisał(a) w artykule
<32FE2350.16E5_at_wro.ternet.pl>...