Re: Vibra z radiem

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 11:08:09 MET

Maciej Murawski <murawski_at_torun.pdi.net> wrote in article <1.5.4.16.19970210174307.2effdce8_at_rymunda.torun.pdi.net>...

> Czesc
>
> Mam taka sama karte i odbior stacji tez pozostawia wiele do zyczenia
> Mysle ze nie jest to wina danego egzemparza lecz calej serii czy typu.
>
> P.S. Wlasciwie jedyna stacja ktora odbieram poprawnie jest radio
> ktorego antene nadawcza widze z okin mogego mieszkania ....

To zalezy od anteny ... Ja np. odbieram na takiej karcie ze 8 stacji lokalnych,
bez zaklocen... Reszta w szumach, ale to dlatego, ze komputer sieje, a nie
ze karta jest zla...

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |