Re: Windows 96

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 05:01:20 MET

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<33011943.3657730_at_news.nask.pl>...

> Dla mnie bezsporna. W tym ogolnym szalenstwie ostatnio znalazlem
> tylko jedna mala firme software'owa, ktora nie wypuszcza knotow,
> a konsekwentnie modernizuje i dokladnie przed wypuszczeniem testuje
> swoj produkt. Nazywa sie Forte Inc.

> To akurat jest stwierdzenie bardzo sporne. Ja uwazam je za falszywe.
> Chyba ze chodzi o aplikacje w sensie odziezowym, czyli cos takiego
> naszywanego na bielizne :-)
> Merle ma racje - jezeli jakis rynek tego wymaga, to rynek mody.
> Komputerowy na pewno nie.
>
> Grzegorz Bodaszewski
> [...]
Oj, Grzesiu.
Wiesz dobrze ze rynek chce coraz nowych lepszych szybszych aplikacji a
jesli nie to cie zjedza konkurenci w dwa tygodnie.
Popatrz np co sie stalo z Lotus Notes, byl quasi standard? Byl. a dzis juz
nie ma.
Jesli nie wypuscisz lepszej wersji to wypusci ja konkurencja.
A ty zamkniesz firme.
Stad ta pogon i dotyczy wszytskich na tym rynku od producentow software i
OS do hardware az po CPU.
W usa zreszta TRWA REWOLUCJA

Pozdrawiam,

Pozdrawia S.D.                             Poczta: nyce_guy_at_irc.pl

        Jak posluchac radia po polsku poprzez Internet?
  Zobacz: http://www.superlink.net/~sduchnow/raindex.html
    The Surgeon General has determined that reading signatures
                 may cause serious health problems.
    DO NOT LOOK AT THIS SIGNATURE THROUGH A MAGNIFYING GLASS!