Re: Ktory monitor wybrac: PHILIPS, SONY czy ViewSonic?

Autor: Greg Trzaska (espdata_at_tiac.net)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 10:25:29 MET

januszek wrote:

> CZY TO MA BYC REKLAMA ?
> :-)) januszek

Brzmi calkiem dobrze! Zupelnie jak reklama !
Ja uzywalem kilku roznych monitorow i pozostalem przy SONY, zarowno 15
jak i 17 cali daje bardzo duzy komfort pracy. Polecam SONY, a reszta...
(to chyba tak szlo) "...there is no substitude", co prawda to bylo na
temat Porshe ale w przypadku SONY jest podobnie.
Pozdrawiam,
i jeszcze jedno : nie jestem sprzedawca SONY !
Czesc,
Grzegorz