Re: Tuner TV

Autor: Tomasz Scheller (scheller_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 22:51:57 MET

Mam taki sa tuner. Mój uaktywnia się na odbiorze "z powietrza" (chociaż
ustawiłem go na kabel; ale z kabla odbiera równie dobrze. Jestem podłączony
do kablówki i szczeże mówiąc nie ma różnicy czy karta jest ustawiona na
odbiór "z powietrza" czy z kabla.

--
pozdrowienia Tomasz
Adam Przeclawski <aviotech_at_pol.pl> napisał(a) w artykule