Re: Tuner TV

Autor: Jacek Marcin Arbatowski (adolfus_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 23:18:08 MET

"Tomasz Scheller" <scheller_at_free.polbox.pl> writes: > Mam taki sa tuner. Mój uaktywnia się na odbiorze "z powietrza" (chociaż
> ustawiłem go na kabel; ale z kabla odbiera równie dobrze. Jestem podłączony
> do kablówki i szczeże mówiąc nie ma różnicy czy karta jest ustawiona na
> odbiór "z powietrza" czy z kabla.
> --
> pozdrowienia Tomasz
>
> Adam Przeclawski <aviotech_at_pol.pl> napisał(a) w artykule
> <01bc15e5$acd278e0$015274c3_at_port01.pol.pl>...
> kanalow.

Tomasz nie zrozumial pytania "pasmo kablowe" to tzw. HYPERBAND czyli dziura
pomiedzy kanalmi 12-21 (i cos jeszcze ale nie chce mi sie szperac po doc`ach)
Adamie sprawdz w specyfikacji technicznej karty, czy glowica zawiera pasmo
HYPERBAND lub okreslono kanaly S1..S20, jezeli nie to nic nie wskorasz gdyz
zwyklej glowicy w zaden softwarowy sposob nie da sie zmusic do odbierania
HYPERBANDY...

Powodzenia
Jacek.