Re: Plyta Glowna i Vobis

Autor: Marcin Szplit (ezmms_at_eden.tu.kielce.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 12:07:18 MET

Z cala pewnoscia warto sie klocic gdyz:
1. Triton VX jest znacznie nowocesniejszym (i szybszym) chipsetem niz FX.
2. Plyta z VX jest z pewnoscia nowoczesniejsza i drozsza niz FX.
3. Latwiej bedzie zbyc plyte z VX.
4. Plyty z VX czesto (ale nie zawsze) maja wbudowane miejsce na DIMM-y
(takie dluzsze i 64-bitowe moduly pamieci) i obsluguja USB (nowy standart
lacza szeregowego).
Po prostu Vobis wcisnal ci starsza plyte za te same pieniadze co jest moim
zdaniem zwyklym chamstwem.
Marcin Szplit
Politechnika Swietokrzyska
ezmms_at_eden.tu.kielce.pl

Radosław Putek <putti_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<199702070034.AAA02097_at_free.polbox.pl>...
> Mam takie male pytanko :
> Wymienilem ostatnio komputer .
> I w Vobisie , gdzie kupowalem ten komputer zamiast plyty Triton na VX
> wsadzili mi plyte na FX --(INTEL 82430FX). Z tego co wiem jest to troche
przestarzala plyta , jak sprawdzalem to nie ma nawet regulacji napiecia ,
niewiem jak wyglada sprawa z kontrolerami.