Plyta Glowna i Vobis

Autor: Radosław Putek (putti_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 22:37:36 MET

Mam takie male pytanko :
Wymienilem ostatnio komputer .
I w Vobisie , gdzie kupowalem ten komputer zamiast plyty Triton na VX
wsadzili mi plyte na FX --(INTEL 82430FX). Z tego co wiem jest to troche przestarzala plyta , jak sprawdzalem to nie ma nawet regulacji napiecia , niewiem jak wyglada sprawa z kontrolerami.
I stad moje pytanie :
Czy warto klucic sie z nimi i wywalczyc plyte SpaceWalker (za ktora zaplacilem),
czy nie warto tracic nerwow na idiotow , gdyz plyty te sa podobne (jesli chodzi o mozliwosci i osiagi)?
Prosilbym o rade w tej sprawie !
Dzieki !
Pozdrowienia !
Radoslaw Putek IRC : #polska [PUTTI]
E-mail: putti_at_free.polbox.pl
E-mail: krzysiek_at_cieszyn.petex.bielsko.pl
43-300 Bielsko-Biala ; ul. Osadnicza 14/18
tel/fax/data : 033/144-300
P.S
Obie plyty sa do 200 MH.