Re: czestotliwosc obrazu

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 10:58:07 MET

Thu, 06 Feb 1997 22:09:34 +0100, Marek Sokol <marko_at_lords.com>
napisał(a):

>ja mam na maksimum ...

Ha, ja tez mam ustawione na maksimum (tj. 120Hz w 640x480), ale ten
tryb wykorzystuje np. SeaViewer czy QPV, ale nie DN. Apropos, jaki
tryb masz ustawiony w DN - ja przelaczam sie pomiedzy 256 i 265 (jeden
z nich to standardowy tryb tekstowy, a drugi to wlasnie 640x480 -
idealny dla 14" i 15" monitorow).

>moze przed GO95 masz inny program do ustawiania
>odsw. ?

Nie mam.

>dlatego nie mam oryginalnych :=))

Ale z kolei oryginalne sa bardzo wygodne (IControl).

>GO95 to chyba jedyny dobry sterownik di diamonda. oprocz go95 dzialam na
>sterownikach sciagnietych z http;//www.s3.com

Hmmm, w sumie obsluga jest wygodna - tylko czemu klawiszami! No i
dosowe GO95 pozwala wyciagnac 100Hz w 800x600, windowsowy IControl
"tylko" 90Hz.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --