Re: Grupa dyskusyjna lek-med

Autor: Piotr Kasztelowicz (pekasz_at_am.torun.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 10:42:50 MET

On 6 Feb 1997, WOLF wrote:

> Nie wiem jak połączyć się z grupą dyskusyjną lek-med.
>
> Adres:
> lek-med_at_achilles.wam.lodz.pl
>
> Czy połączenie się z tą grupą wymaga wcześniejszej rejestracracji?
>
> Czy korzystanie z usług tej grupy łączy się z jakimiś dodatkowymi kosztami?
>
> Proszę o odpowiedź.

Na adres maiser_at_achilles.wam.lodz.pl
wyslij anons subscribe lek-med <Twoje_imie_i_nazwisko>

Lista jest otwarta nie wymaga wczesniejszej rejestracji

Pozdrowienia

P.K.
       Piotr Kasztelowicz pekasz_at_am.torun.pl
       Info about me---> http://www.mat.uni.torun.pl/~pekasz
       = Ja jestem, jestem miedzy innymi ... . (E.Stachura) =