Re: czestotliwosc obrazu

Autor: Marek Sokol (marko_at_lords.com)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 22:09:34 MET

Radoslaw Poplawski wrote:

> Oops, nie przeczytalem dokladnie. Zdaje sie, ze reg. odsw. trybu
> tekstowego widzialem tylko na Tridencie. Nawiasem mowiac, te
> sterowniki GO95 sa do d...., w DN ustawiony mam tryb graficzny
> 640x480, a GO95 nawet nie potrafi ustawic wyzszej rozdzielczosci od
> 60Hz.

??????????????????????
ja mam na maksimum ... moze przed GO95 masz inny program do ustawiania
odsw. ? czasem moze tak byc jesli w biosie jest ustawiona opcja vga
palette snoop. (wiem ze to bez sensu ale raz u mnie podzialalo ..)

> Za bardzo sie tym nie przejmuje, bo i tak przez wiekszosc czasu uzywam
> win, a zreszta wymieniam karte i nie bedzie to Diamond, bo jego
> niedopracowane sterowniki kosztowaly mnie juz zbyt duzo czasu.

dlatego nie mam oryginalnych :=))

> PS. Czy u Ciebie tez nie dziala myszka pod GO95? Mnie kilka razy sie
> pojawila...

GO95 to chyba jedyny dobry sterownik di diamonda. oprocz go95 dzialam na
sterownikach sciagnietych z http;//www.s3.com

pozdrowka

marko