Re: Plyta Glowna i Vobis

Autor: Radosław Putek (putti_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 15:33:21 MET

> Mam takie male pytanko :
> Wymienilem ostatnio komputer .
> I w Vobisie , gdzie kupowalem ten komputer zamiast plyty Triton na VX
> wsadzili mi plyte na FX --(INTEL 82430FX). Z tego co wiem jest to troche przestarzala plyta , jak sprawdzalem to nie ma nawet regulacji napiecia , niewiem jak wyglada sprawa z kontrolerami.
> I stad moje pytanie :
> Czy warto klucic sie z nimi i wywalczyc plyte SpaceWalker (za ktora zaplacilem),
> czy nie warto tracic nerwow , gdyz plyty te sa podobne (jesli chodzi o mozliwosci i osiagi)?
> Prosilbym o rade w tej sprawie !
> [...]

Informuje, wszystkich iz sprawa jaka opisalem jest wynikiem nieporozumienia !
Wszystko zostalo wyjasnione i sorry za obraze firmy VOBIS gdyz jak sie okazalo nie byl to sprzet
jej firmy. Sa good !!

Pozdrowienia !
Radoslaw Putek IRC : #polska [PUTTI]
E-mail: putti_at_free.polbox.pl
E-mail: krzysiek_at_cieszyn.petex.bielsko.pl
43-300 Bielsko-Biala ; ul. Osadnicza 14/18
tel/fax/data : 033/144-300