Re: Seagate 1.2 Medalist

Autor: Marek Sokol (marko_at_lords.com)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 22:12:54 MET

Mariusz Studzinski wrote:

> Co sadzicie o dysku Seagate 1.2 GB Medalist. Mam zamiar toto kupic do
> uzytku domowego (to znaczy,ze nie musi byc to najszybszy dysk na
> swiecie ale za to wytrzymaly). Czy moga byc z nim jakies problemy?

mam od czasu pojawienia sie na warszawskiej gieldzie sprzetu (jeszcze
pod nazwa decathlon) to chyba taki sam dysk.
nic sie nie sypie - moze nie najszybszy (por. ibm deskstar3 !!!) ale
jeszcze nigdy nie zawiodl. kiedys, spadlwszy podczas ktorejs sesji
przegrywania, podczas przewalania ok. 800mb wisial sobie na kablu i
chyba nawet byl przez kogos kopany ... nic sie nie stalo.
dosyc cichy.

pozdrowienia

marko