Re: Programy faxowe

Autor: A_Zet (adek_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 20:51:46 MET

Piotr Gutkiewicz <pgutkie_at_ippt.gov.pl> napisał(a) w artykule
<199702050015.BAA05969_at_reksio.ippt.gov.pl>...

> w grupie dyskusyjnej news://msnews.microsoft.pub.win95.exchangefax
> gdzie biedna Sue Mosher z Moskwy dwoi sie i troi zeby odpowiedziec
> choc na czesc pytan uzytkownikow Windows 95 ktorzy chca miec

Excuse me. Korzystam z news://news.icm.edu.pl. Na tym serwerze
nie mam tej grupy. Nie potrafie sie ustosunkowac (przepraszam) .
W swej wypowiedzi probowalem (zapewne nieudolnie) wyrazic
poglad, ze na co dzien wystarczy Micrsoft Fax (z MSExchange
i tylko do faxow a nie do czegokolwiek innego) a na święta BitWare.
PS. Chyba zaczne uzywac w sig'u hasla:
"Prosty czlowiek uzywa prostych srodkow do osiagniecia prostego celu...
I co w tym zlego...".
Tyle, ze podobno nie jest elegancko miec siga > 3 wierszy...

--
Pozdrawiam
Adek (Katowice adek_at_free.polbox.pl,