Re: Programy faxowe

Autor: Piotr Gutkiewicz (pgutkie_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 01:15:33 MET

> From: A_Zet <adek_at_free.polbox.pl>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Programy faxowe
> Date: 4 lutego 1997 12:00

[cut]
> Co RZECZOWEGO
> mozna zarzucic MSExchange a scislej ograniczam sie tylko
> do obslugi faxa w tym pytaniu (bo do e-maila uzywam IN$M ;-)
>
> --
> Pozdrawiam
> Adek (Katowice adek_at_free.polbox.pl,
> akumulatory wszelkiej masci: az1_at_poczta.com)

Uzywam faxu bardzo malo, Windows Exchange probowalem uzywac
zarowno do poczty jak i do faxu. Jednak z tych niewielkich
doswiadczen i porownania z innymi programami (jeszcze spod
Windows 3.11) wyciagnalem wniosek ze Windows Exchange jest
jednym ze slabszych elementow Windows 95 (wskazuje na to
dosc szybki "upgrade" Windows Exchange -> Windows Messaging).
Mnie osobiscie zniecheca do korzystania z niego chocby czas
uruchamiania na komputerze z pamiecia 8 MB ( to minimum aby go
uchomic a z 16 MB i wiecej jest niewiele szybciej). Pelniejsza
odpowiedz, co rzeczowego mozna mu zarzucic, mozna znalezc
w grupie dyskusyjnej news://msnews.microsoft.pub.win95.exchangefax
gdzie biedna Sue Mosher z Moskwy dwoi sie i troi zeby odpowiedziec
choc na czesc pytan uzytkownikow Windows 95 ktorzy chca miec
pozytek z tej czesci skladowej posiadanego przez nich systemu
operacyjnego. Takie sa moje obserwacje i wynikajacy z nich wniosek.
Pozdrowienia,

                                                Piotr