Re: Caviar w kieszeni...

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 02 Feb 1997 - 10:17:24 MET

>Kumpel pracuje w serwisie. Jak ktos przychodzi z reklamacja twardego
>to teraz juz tylko pyta sie czy Caviar. 95% reklamacji ostatnio
>dotyczylo wlasnie Caviarow.

qmpel pracuje w wc miejskim. jak ktos przychodzi powiedziec ze jest
brudno w toalecie to teraz juz tylko pyta sie czy g..no lezy na desce
klozetowej. 95% reklamacji ostatnio dotyczylo wlasnie g..na na desce.

przestancie pisac takie brednie, bo tego sie sluchac/czytac nie daje.
nauczcie sie wlasciwie obchodzic z dyskami, wlasciwie je instalowac,
przewozic, wybierzcie pewnych dostawcow. zapewniam was, ze poza seria
posiadajaca bledy firmware, pierwszymi egzemplarzami WDC AC 31600H
Caviary nie sa wcale bardziej awaryjne od np. Seagate, Connerow,
Quantumow i innych podobnych. zaryzykuje stwierdzenie, ze jest nawet
odwrotnie. dowod? 95% dyskow jakie sprzedajemy to Caviary. a mimo to
znacznie wiecej mamy zwrotow Seagate czy Quantuma. Znacznie oznacza tutaj
5-6x wiecej. to sa dane z mojego serwisu, mimo ze wiekszosc dyskow to nie
Seagate i Quantum. Inna sprawa, ze reklamacje HDD to rzadkosc i nie
odwazylbym sie komukolwiek mowic ze to regula i ze jakis model pada
czesto.

czy szanowny Pan zechcialby podac w jakiej firmie pracuje kolega, jak sie
nazywa i skad bierze Caviary? jesli faktycznie ma az tak duzo zwrotow
postaram sie omijac jego i dostawcow z ktorych uslug korzysta z daleka.
nawiasem mowiac czy ta firma handluje nadal Caviarami? jesli tak, to
tylko swiadczy to o kompetencji i "wlasciwym" podejsciu do klienta -
skoro pada komus wiekszosc dostawy jakiegos podzespolu, i przed wlasnymi
klientami ktorzy nabyli taki towar smieje sie mowiac ze faktycznie jest
marny i sie psuje, i nadal handluje danym produktem to nie mam nic wiecej
do dodania. gratuluje wlasciwego doboru znajomych-fachowcow. a rewelacje
uzyskane od takich ludzi uznam za malo powazne.

pozdrawiam serdecznie,
karpio