Re: reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 17:39:30 MET


Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<5da48d$iho$2_at_helios.man.lublin.pl>...

> wystarczy jedno pismo bezposrednio
> do jakiegos dyrektora zeby im sie zachcialo pracowac :)

Jedno moze nie wystarczyc. My wyslalismy programem faksowym po 20 sztuk
tego pisma do dyrektora i na drugi dzien pojawili sie pomiarowcy. I tak
nie pomoglo, bo problem lezy w centrali, napisali tylko ze pierwszej
polowie roku zabiora sie za poprawianie. Jest tak zle, ze transmisji nie ma
wcale, nawet na 1200 - niektorzy tu sie skarza, ze schodzi im ponizej
28800. Chcialbym miec te problemy.

-----------------
Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:54:19 MET DST