Re: reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 15:08:13 MET


KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:
>>>>A przy rozmowach na samym poczatku nalezy poprosic, a jak nie odniesie
>>>>skutku zarzadac nazwiska osoby ktora odebrala telefon. skutkuje :))
>
>>>w takim wypadku inteligentny odbierajacy zaczyna drzec sie do sluchawki
>>>"halo, halo... cos trzeszczy, halo..." i odklada sluchawke.
>
>>na to tez sa metody
>
>faktycznie - na pol dnia podnosi sie sluchawke az petenta szlag trafi ze
>ciagle zajete ;) wiecej nie bedzie dzwonil. skutuje :))
>
>karpio

moga se podnosic. tyle ze komercyjni tez sie wtedy nie moga dodzwinic,
a oni bardziej sie wkurzaja na tele psa :)) wystarczy jedno pismo bezposrednio
do jakiegos dyrektora zeby im sie zachcialo pracowac :)

-- 
               oOOo      /===================================\
         /=====\__/=====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |
         \===================================================/
          polecam  http://www.agh.edu.pl/ogonki/   mime.html


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:54:19 MET DST