Re: reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 21:46:22 MET


On 5 Feb 97 at 14:03, Andrzej Karpinski pisal(a):

> >>>A przy rozmowach na samym poczatku nalezy poprosic, a jak nie odniesie
> >>>skutku zarzadac nazwiska osoby ktora odebrala telefon. skutkuje :))
>
> >>w takim wypadku inteligentny odbierajacy zaczyna drzec sie do sluchawki
> >>"halo, halo... cos trzeszczy, halo..." i odklada sluchawke.
>
> >na to tez sa metody
>
> faktycznie - na pol dnia podnosi sie sluchawke az petenta szlag trafi ze
> ciagle zajete ;) wiecej nie bedzie dzwonil. skutuje :))
>
> karpio

Mozna skladac reklamacje telefonicznie do protokolu (jest w
regulaminie taka opcja). I jesli do protokolu to odpowiedz TP S.A.
musi byc pisemna.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:54:20 MET DST