Re: Dla specjalistow od kopiowania CD

Autor: Grzegorz Zielinski (voltronik_at_toi.tarnow.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 01:03:21 MET

Piotr Olszewski <sfolszew_at_cyf-kr.edu.pl> wrote in article
<5d8q12$a3c_001_at_wsp.krakow.pl>...
> Czesc,
> Mam problem ze skopiowaniem dziwnej plytki - jest na niej nagrane 680MB
czyli
> 77min. Normalne CD maja ciut mniej i program Easy CD z nagrywarka JVC
> twierdzi, ze nagrywac nie bedzie bo nie ma miejsca na czystej plytce :(
>
> JAK toto skopiowac ?????

 Normalnie - robisz iso z plytki - a potem pakujesz z pliku na plyte. Dla
pewnosci mozesz ustawic mode 2 (ale niekoniecznie - powinien sie ustawic
automagicznie). Easy CD przed nagraniem wypluje komunikat w stylu ze plik
nie jest stworzony dla tego typu dysku ale powinien nagrac bez problemu
(mozesz wczesniej zrobic test dla pewnosci.) Przynajmniej u mnie tak to
dziala.

--

   Grzegorz Zielinski       voltronik_at_toi.tarnow.pl