EZ-Drive do Seagate

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 23:01:15 MET

Czy ktoś ma może EZ-Drive (lub Disk Manager-a) do Seagate-ów 2.5GB? Niestety na
giełdzie nie dają do nich żadnej dyskietki... Mam co prawda EZ-Drive z
innego Seagate (1.0GB), ale nie chce działać - w readme jest napisane, że
obsługuje dyski do 2.1GB (nie wiem dokładnie, czy chodzi o dyski, czy o
maksymalny rozmiar partycji). Cała procedura instalacji przechodzi bez
problemów, ale po restarcie systemu nie ma po nim śladu. Nie wiem, czy to G95
mu nie pasuje (tzn. to, co G95 ma w boot-sektorze), czy też program jest do...
Kiedyś można było sobie ściągnąć takie rzeczy z Seagate. ale teraz przestali
udostępniać. Z Ontrack-a też się nie da.
Help! (wiem, że powinienem kupić nową płytę - mam 486DX266 z VLB - ale
ewentualny upgrade byłby nieco kłopotliwy)

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html