Re: Dylemat ...

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 23:01:15 MET

Dnia 3 Feb 97 Stefan Szeterlak napisał(a) co następuje:

> 1) Ktora karta dzwiekowa jest lepsza SB AWE czy GUS ? (dowolne
> modele prosze o glosy za lub przeciw)
No jasne, że GUS... Ale raczej odradzam PnP, bo więcej z nimi kłopotów niż
pożytku. Na domiar złego mają czasami problemy z emulacją starych Gravis-ów.
Zaletą SB jest fakt, że w zasadzie nie ma gry, która z nimi nie chodzi.
Emulacja SB w dotychczasowych GUSach jest żenująca, ale jest nadzieja na
poprawę (nowy model GUSa ze sprzętową emulacją). Oczywiście problem emulacji
odnosi się do programów sprzed ery Gravis-a, więc raczej dość starych.

> 2) Moze mi ktos doradzic dobra karte graficzna nie za droga i
> bezproblemowa ?

Hmm, bezproblemowy sprzęt do PC-ta? Czy takowy w ogóle istnieje? ;-)

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html