Re: Programy faxowe

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 22:06:11 MET

In pl.comp.pecet A_Zet <adek_at_free.polbox.pl> wrote:
: > Od: Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl>
: ................
: > Moze dlatego ze mamy "dostep" do wielu roznych programow, i potrafimy
: jasno
: > powiedziec ze jak program nie robi a,b,c,i d to jest do d**y, nawet jak
: > go zrobila "najlepsza na swiecie firma".

: Slowa, slowa, slowa...
: Poza grzecznym ogolnikiem "do d**y" to naprawde nie wiadomo o czym
: piszesz "jasno powiadajac" :-))

Bo to jest ogolna odpowiedz na "Dlaczego w polsce tak czesto rozne programy
okresla sie do d***".

: > Mowisz o M$ Exchange Server, czy tym co przychodzi z W95, i wg pewnego
: > pracownika MS jest to zaledwie 'universal Inbox' [w czym chyba ma troche
: > racji, mimo ze program przedstawia sie "MS Exchange"] ?

: Az taki erudyta czy plotkarz nie jestem, by cytowac slowa pracownikow
: z "firmy do d**y"

Zostalem raz obsobaczony jak napisalem dlaczego to "MS Exchange" jest do
d*** dla potrzeb poczty internetowej, pod zarzutem dlaczego to ja oskarzam
"MS Exchange Server, ktorego najwyrazniej nie widzialem" na podstawie
W95 Universal Inbox.... to i teraz uscislam.
[nawiasem mowiac z najwazniejszych zarzutow sie wycofuje - da sie je obejsc,
  tylko trzeba wiedziec w ktora strone kombinowac :-)]

: > Jak sie w nim bez sztuczek nadaje faks recznie?
: Tak jak w KAZDYM. Po sporzadzeniu tekstu, (edycji jakiegokolwiek
: dokumentu, obrazka itp itd cokolwiek mamy tu na mysli - nikt i niczym
: nie zastapi tu tworcy_tresci_faxa) kaze sie go drukowac. Czy polecenie
: drukowania nazywasz sztuczka?

Szanowny Kolego. "Reczne wysylanie faxu" to nawet MS rozumie jako -
ja krece, prosze pania Ziute o wlaczenie faksu i wtedy program ma
nadac fax bez zadnych ceregieli typu "podaj numer do kogo chcesz wyslac".

Oczywiscie dobry program bedzie mial DODATKOWO mozliwosc zaznaczenia w bazie
adresatow, ze ten to zawsze jest 'manual', wykreci numer, pozwoli
porozmawiac i dopiero po kliknieciu myszka zacznie wysylac.

: > Hm, tak na pierwszy raz, to troche mi brakowalo nagrania faksu do pliku
: > w jakims ogolnie przyjetym formacie graficznym..

: Faktycznie jest to niezwykle powazna wada. Rozumiem, ze chcesz
: przychodzace faksy edytowac i dorysowywac do nich wiazanki kwiatkow.
: Prawda, NIE POTRAFIE edytowac PRZYCHODZACYCH faksow pod M$.

Powiedzmy chcialbym uzyc faksu jako scanera do dokumentow...
Albo wyslac szefowi wlasciwa strone sposrod 30.

Jarek.