Re: reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 18:11:32 MET

>Byc moze jest to powod do reklamacji modemu. Tez mam taki i jest to
>samo, a nawet gorzej. Poprzednio (Zyxel, Zoom) bylo duzo lepiej, wiec to
>chyba nie linia.

a jesli udowodnie, ze na dobrej linii modem nie zerwie, to czy nadal
podtrzymujesz swoje zdanie? btw. to wielce dziwne co mowisz, bo zoomy
jakos nie specjalnie sprawdzaja sie na naszych liniach, chyba ze
wylaczysz fallfoward i modem powolutku bedzie zwalnial (az osiagnie
jakies 2400 po pol godzinie - hihihih) przy najmniejszych problemach.
zreszta duzo zalezy od konfiguracji modemu. w sportsterze bodaj rejestr
38 sie zmienialo (sorry - nie mam przed nosem dokumentacji - nie jestem
pewien). w multitechach jest polecenie bodaj AT$R1 aby nie odkladal
sluchawki po ilustam nieudanych probach przeslania pakietu itd.

karpio